Blogger Layouts

2011年10月13日星期四

OH NO __!!!!!

yesterday de physics paper..

haiz...all luan luan lai de..
wanna say sorry to Ah Win __
took a long time to teach me..
teach me until midnight..
but i still cannot do ..
sorry sorry..
but i won't give up..
i'm waiting for you to teach me physics..
until me get A+
don't break promise ah..

today de biology paper..
also the same__
haiz haiz haiz..
paper 3 > planning an experiment
17 marks..
no more!!!!!!!!!!!!
oh my god....

p/s
心里所对你的那种感觉
开始变淡了
或许会不会是现在的我们不常信息 不常chatting的关系
时间冲淡了我对你的感觉?
还是因为前几天的他
一开口就要XX
心里乱乱的
很烦啊
烦死了
这个世界上有感情
包含了亲情    友情  人情   
为什么偏偏要有爱情?
有了爱情   就会真加烦恼
不要爱情会死吗?
会____
那种感觉
有时候是幸福的
有时候确实痛苦的
爱我的
我并不爱
我爱的
他并不爱
杯具啊

难得明天没有考试
今晚不必开夜车读书
可以早点睡觉
我的美梦
我来也~~~

0 评论: